• Shipping to NL - BE - DE - FR - LU - DK- AT - IT - PT - ES - HU >> Your country not here? Contact us!
  • Follow us on Instagram for updates
  • We ship between 2-3 working days

HELP, mijn cutter is gebroken!

 

Eindelijk heb je jouw bestelling binnen en je wil natuurlijk gelijk aan de slag! Je pakt je gloednieuwe cutter, maakt een mooi velletje klei klaar en 'krak' je cutter breekt direct. Dat is super jammer en een grote teleurstelling!

Dat begrijpen wij heel goed! Bijna alle cutters komen prima uit onze 3D printers maar ook wij maken 'productiefoutjes' . 3D printers zijn behoorlijk onvoorspelbaar en wij proberen zo goed mogelijk de cutters te inspecteren en schuren ook onnodige oneffenheden weg. Maar soms is het moeilijk te zien dat er toch een foutje in zit.

Wij maken het altijd goed, zodat jij weer kan lachen!

Neem direct contact op met ons via email: contact@sieradenstraatje.nl of per Whatsapp: 0615356702 en maak even een fotootje van je gebroken of gebarsten cutter, daar leren wij van!

 

Trouwens, ben je al enige tijd lekker bezig en heb je per ongeluk je cutter te warm gewassen en is deze vervormd of ben je er op gaan staan enzo? Wij sturen je zonder problemen een nieuwe toe bij je volgende bestelling, gewoon even aangeven in het opmerkingenveldje.

 

 

HELP, my cutter is broken!

 

Finally you have received your order and of course you want to get started right away! You take your brand new cutter, prepare a nice sheet of clay and your cutter breaks immediately. That is a great pity and a big disappointment!


We understand that very well! Almost all cutters come out fine from our 3D printers, but we also make 'production errors'. 3D printers are quite unpredictable and we try to inspect the cutters as best as possible and also sand away unnecessary imperfections. But sometimes it is difficult to see that there is a mistake.

 

We always make it up to you and want to make you smile again!

Btw, also when you are using the cutter already a while and you by accident washed it to warm or broke your cutter by stepping on it, or something. Don't worry, also than we will send you a new one with your next order. Just put your request in the comment field and we will do the rest.


Contact us directly by email: contact@sieradenstraatje.nl or by Whatsapp: 0615356702 and take a picture of your broken or cracked cutter, we learn from that!